محمدی, فاطمه, یزدانی, پریسا, فیض, محمد رسول. (1404). تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر واکنش‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مصرف‌کنندگان در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک. , 4(2), 330-356. doi: 10.22059/mmr.2025.381522.1106
فاطمه محمدی; پریسا یزدانی; محمد رسول فیض. "تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر واکنش‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مصرف‌کنندگان در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک". , 4, 2, 1404, 330-356. doi: 10.22059/mmr.2025.381522.1106
محمدی, فاطمه, یزدانی, پریسا, فیض, محمد رسول. (1404). 'تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر واکنش‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مصرف‌کنندگان در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک', , 4(2), pp. 330-356. doi: 10.22059/mmr.2025.381522.1106
محمدی, فاطمه, یزدانی, پریسا, فیض, محمد رسول. تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر واکنش‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مصرف‌کنندگان در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک. , 1404; 4(2): 330-356. doi: 10.22059/mmr.2025.381522.1106





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب