1.

ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 99-117
مهدی فلاحتی؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

2.

پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی)

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 150-133
علیرضا الهی؛ هادی نوری نقده؛ حسین اکبری یزدی

3.

تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 59-75
محمد حسن پیمان فر؛ علیرضا الهی؛ سید محمد کاظم سجاد پور؛ مهرزاد حمیدی

4.

تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 125-111
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

5.

رابطه بین سبک رهبری و منبع قدرت مربیان تیم‌های لیگ برتر والیبال کشور از دیدگاه بازیکنان

دوره 2، شماره 7، دی 1389
گلاره تهامی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمد خبیری؛ علیرضا الهی

6.

طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1173-1195
راحله سادات واقفی نظری؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

7.

مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 161-180
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

8.

موانع موجود در توسعه جذب درآمد حاصل از حمایت مالی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 189-202
علیرضا الهی؛ نصرالله سجادی؛ محمد خبیری؛ حمید ابریشمی

9.

نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب