1.

ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی

دوره 13، شماره 1، بهار 1400، صفحه 99-117
مهدی فلاحتی؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

2.

تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی

دوره 11، شماره 1، بهار 1398، صفحه 59-75
محمد حسن پیمان فر؛ علیرضا الهی؛ سید محمد کاظم سجاد پور؛ مهرزاد حمیدی

3.

رابطه بین سبک رهبری و منبع قدرت مربیان تیم‌های لیگ برتر والیبال کشور از دیدگاه بازیکنان

دوره 2، شماره 7، زمستان 1389
گلاره تهامی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمد خبیری؛ علیرضا الهی

4.

مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 161-180
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

5.

موانع موجود در توسعه جذب درآمد حاصل از حمایت مالی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، تابستان 1388، صفحه 189-202
علیرضا الهی؛ نصرالله سجادی؛ محمد خبیری؛ حمید ابریشمی

6.

نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 581-596
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.