1.

ارایه یک چهارچوب کمّی تعدیل شده جهت ارزیابی هوش سازمانی

دوره 6، شماره 18، بهمن 1387، صفحه 51-78
حسن زارعی متین؛ علی حمیدی‌زاده؛ امیر رهبر

2.

سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله‌ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ)

دوره 7، شماره 20، بهمن 1388، صفحه 5-27
سید مهدی الوانی؛ سید محمد مقیمی؛ روح الله حفیظی؛ علی حمیدی‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب