1.

بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری مشتریان از سیاست‌های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی‌نومیال لاجیت

دوره 49، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 1-18
محمدرضا کهنسال؛ علی فیروززارع

2.

کاربرد الگوی لاجیت ترتیبی در بررسی عوامل مؤثر بر ضایعات نان (مطالعه‎ی موردی شهر مشهد)

دوره 46، شماره 3، اسفند 1390، صفحه 111-132
ناصر شاهنوشی؛ علی فیروززارع؛ میترا ژاله رجبی؛ محمود دانشور؛ سیاوش دهقانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب