1.

ارائه‎ی مدل سیاست‎گذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشه‎شناختی

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 121-136
رحمت ا.. قلی پور؛ طهمورث حسنقلی پور؛ عبدالناصر همتی؛ کیومرث شریفی

2.

بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی.

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 1-18
شهرام آزاد؛ کیومرث شریفی

3.

شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 115-130
کیومرث شریفی؛ حمید رضا نصابی؛ محمدرضا یاورزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب