1.

ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40
منوچهر انصاری؛ حسین رحمانی‌یوشانلوئی؛ کمال‌الدین رحمانی؛ محمد پاسبانی؛ محمدعلی عسگری

2.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 39-54
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ منوچهر انصاری؛ اکرم الهی گل

3.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840
منوچهر انصاری؛ مهدی شریفی؛ نفیسه انصاری

4.

مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356
منوچهر انصاری؛ طاهر روشندل اربطانی؛ وحید ناصحی فر؛ صدف پورحسینی

5.

نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973
مریم الف‌پور‌تراکمه؛ منوچهر انصاری؛ سپیده نصیری؛ سینا محمدی فام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب