نویسنده = Ali Akbar Farhangi
تعداد مقالات: 3

1

ارائه الگوی مفهومی فرایند کسب بازخور مشتریان در رویکرد مدیریت دانش مشتری

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات
دوره 3، شماره 9، زمستان 1390، صفحه 107-138
علی اکبر فرهنگی؛ سیدابوالقاسم میرا

2

بررسی تأثیر فناوری‎های نوین ارتباطی و اطلاعاتی بر ساختار سازمانی و عملکرد شرکت‎های خدماتی: پیمایشی پیرامون مهندسان مشاورنقشه‎بردار

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات
دوره 5، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 123-146
علی اکبر فرهنگی؛ عباس عباس‎پور؛ رضا عباچیان قاسمی

3

بررسی موانع به کارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت بهبود نظام پاسخ ‌گویی به ذی ‌نفعان (مطالعه ی موردی: شرکت‌های دولتی صنایع معدنی ایران)

فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات
دوره 2، شماره 4، بهار 1389
علی اکبر فرهنگی؛ حسین حسین‌زاده؛ علی صالحی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.