1.

اثربخشی برنامه‌ آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 67-83
فاطمه خیام فر؛ یاسر مدنی؛ الهه حجازی؛ کاظم پورطاهری

2.

اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط

دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40
فهیمه عباسی؛ الهه حجازی؛ رضوان حکیم زاده

3.

ادراک کودک از عملکرد والدین خوب در تأمین نیازهای بنیادین روان‌شناختی

دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 21-41
نیکو مستفیضی؛ الهه حجازی؛ سوگند قاسم زاده

4.

ادراک و شناخت نوجوانان از مفهوم عاملیت: مطالعه ی پدیدارشناسانه

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 19-38
زهرا مهقانی؛ الهه حجازی؛ نرگس سادات سجادیه

5.

ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 31-48
لیدا ملک زاده؛ الهه حجازی؛ محمود تلخابی؛ زهرا نقش

6.

پیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS

دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 71-90
الهه حجازی؛ یاسر مدنی؛ صالحه ایرانمنش

7.

شناسایی عوامل غایت‌آفرین در تجربۀ زیستۀ تحصیلی مردان نخبۀ ایرانی: یک مطالعۀ کیفی

دوره 15، شماره 4، دی 1403، صفحه 181-198
محمدرضا تقی زاده؛ منصوره حاج حسینی؛ الهه حجازی؛ کیوان صالحی

8.

شناسایی فرایند یاددهی-یادگیری در بستر الکترونیک دانشگاه تهران: مطالعه‌ای پدیدارشناختی

دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-134
راضیه صفاری فرد؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ الهه حجازی؛ فاطمه نارنجی ثانی

9.

مؤلفه‌های روان‌شناختی مرتبط با موفقیت دانشجویان در محیط یادگیری ترکیبی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 105-127
الهه حجازی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ عاطفه غفرانی

10.

مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر داده‌های تیمز

دوره 11، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 61-82
الهه حجازی؛ زهرا نقش

11.

نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب‌آوری تحصیلی

دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162
مهدی صدری؛ زهرا نقش؛ الهه حجازی






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب