1.

اثربخشی برنامه‌ آموزشی فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت رابطه مادرـ پسر

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 67-83
فاطمه خیام فر؛ یاسر مدنی؛ الهه حجازی؛ کاظم پورطاهری

2.

اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط

دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40
فهیمه عباسی؛ الهه حجازی؛ رضوان حکیم زاده

3.

ادراک کودک از عملکرد والدین خوب در تأمین نیازهای بنیادین روان‌شناختی

دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 21-41
نیکو مستفیضی؛ الهه حجازی؛ سوگند قاسم زاده

4.

ادراک و شناخت نوجوانان از مفهوم عاملیت: مطالعه ی پدیدارشناسانه

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 19-38
زهرا مهقانی؛ الهه حجازی؛ نرگس سادات سجادیه

5.

ارتقا تفکر علمی در کودکان پیش‌دبستانی: طراحی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربی

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 31-48
لیدا ملک زاده؛ الهه حجازی؛ محمود تلخابی؛ زهرا نقش

6.

پیامدهای روانی – اجتماعی برای زنان متأهل مبتلاء به HIV/AIDS

دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 71-90
الهه حجازی؛ یاسر مدنی؛ صالحه ایرانمنش

7.

مؤلفه‌های روان‌شناختی مرتبط با موفقیت دانشجویان در محیط یادگیری ترکیبی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 105-127
الهه حجازی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ عاطفه غفرانی

8.

مقایسه عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه هشتم در کشورهای ایران و کره، مبتنی بر داده‌های تیمز

دوره 11، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 61-82
الهه حجازی؛ زهرا نقش

9.

نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب‌آوری تحصیلی

دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162
مهدی صدری؛ زهرا نقش؛ الهه حجازی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب