1.

اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 خرداد 1402
محمد کاظم عظمی؛ سردارر محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی

2.

ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی

دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 321-337
سردار محمدی؛ علی قائدی

3.

اولویت‌بندی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی با استفاده از روش AHP

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 555-566
سردار محمدی؛ نرگس اسماعیلی

4.

طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 278-262
سردار محمدی؛ حسین عبدالملکی؛ سیروس قهرمانی

5.

طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 359-372
یزدان سبحانی؛ سردار محمدی؛ سعید حاتمی

6.

کاربرد داده‌کاوی در شناسایی عوامل اثرگذار بر موفقیت ورزشکاران ژیمناست در آزمون‌های ورزشی

دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 875-890
سیدادیب شیخ احمدی؛ سیدامیر شیخ احمدی؛ سردار محمدی

7.

مدل‌یابی تأثیر تعهد سازمانی بر تحلیل‌رفتگی شغلی داوران لیگ‌های فوتبال ایران

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 99-112
محمدرضا مرادی؛ سردار محمدی؛ محمود جمالی گله؛ جواد مرادی چالشتری

8.

نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1197-1213
مجتبی قاسمی سیانی؛ سردار محمدی؛ محمد سلطان حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب