1.

تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 91-108
جلیل میرزایی؛ رسول زیدآبادی؛ محمد رضا شهابی کاسب

2.

تبیین مفهوم سنجش یادداری در مهارت‌های حرکتی براساس مقالات علمی- پژوهشی فارسی: تحلیل محتوای کیفی

دوره 12، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 169-186
عالیه میری اردکول؛ محمد رضا شهابی کاسب؛ رسول زیدآبادی

3.

یادگیری پنهان اثربخشی کانون توجه درونی را افزایش می‌دهد: اهمیت کاهش بار شناختی

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 35-49
جواد نصیری؛ رسول زیدآبادی؛ محمد رضا شهابی کاسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب