1.

شبکة ارتباطی راهبردهای کارآفرینان خط‌مشی در نظام خط‌مشی‌گذاری عمومی ایران

دوره 20، شماره 3، مهر 1401، صفحه 487-518
رضا اشگرف؛ علی حمیدی زاده؛ حسن دانایی‌فرد

2.

شناسایی، اعتباریابی و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت‌های برند کارفرما (مورد مطالعه: جویندگان کار در شهر قم)

دوره 14، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 301-321
علی حمیدی زاده؛ جبار باباشاهی؛ منصوره محمدنژاد فدردی

3.

شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه‌های کارآفرینان خط‌مشی در عرصة خط‌مشی‌گذاری عمومی ایران

دوره 19، شماره 4، دی 1400، صفحه 631-653
رضا اشگرف؛ علی حمیدی زاده؛ حسن دانایی فرد

4.

طراحی الگوی شکل‌گیری تخلفات مالی و محاسباتی مدیران دولتی با قصد تحقق اهداف سازمانی

دوره 15، شماره 2، تیر 1396، صفحه 289-308
غلامحسین محرم پور؛ سید حسین اخوان علوی؛ قدرت الله باقری راغب؛ علی حمیدی زاده

5.

نگاشت مفهومی و اعتباریابی مدل عوامل مؤثر بر به‌کارگیری سیاست‌پژوهی در سیاستگذاری

دوره 12، شماره 4، دی 1393، صفحه 787-808
علی حمیدی زاده؛ رحمت اله قلی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب