1.

آثار ویژگی های لکسیکوگرافیک مصرف کنندگان در تقاضای محصولات نوین شیلاتی: مطالعه موردی استان مازندران

دوره 49، شماره 2، تیر 1397، صفحه 191-202
فرشته اسداله پور؛ حامد رفیعی؛ اسماعیل پیش بهار؛ رسول محمدرضایی

2.

انتقال قیمت در بازار گوشت مرغ ایران: به‌کارگیری مدل مارکوف سوئیچینگ خودرگرسیو (MSAR)

دوره 50، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-17
اسماعیل پیش بهار؛ رویا فردوسی؛ فرشته اسد الله پور

3.

بررسی ساختار تولید و بازدهی نسبت به مقیاس محصول کلزا در ایران

دوره 47، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 23-33
فرشته اسداله پور؛ سعید یزدانی؛ علی رضا روستان؛ فرحناز نکوفر

4.

نقش ویژگی های لکسیکوگرافیک در مصرف کنندگان گوشت ماهی در راستای توسعه و تجاری سازی محصولات نوین شیلاتی

دوره 48، شماره 3، مهر 1396، صفحه 399-414
رسول محمدرضایی؛ فرشته اسداله پور؛ حامد رفیعی؛ اسماعیل پیش بهار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب