1.

آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 276-299
منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور؛ فروغ نبوی زاده

2.

آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی)

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278
منیژه بحرینی زاد؛ مهدیه السادات علوی؛ فریبا هاشمی فرد

3.

ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 563-582
منیجه بحرینی زاده؛ عادل پوردهقان

4.

بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770
منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل‎پور؛ دنیا کبیری فرد

5.

بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218
حمید ایزدی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور

6.

سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333
فاطمه عابدینی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب