1.

اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلال‌های رفتاری

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 1-14
علی اکبری زاده؛ سعید حسن زاده؛ کامبیز کامکاری؛ مسعود لواسانی

2.

اثربخشی برنامة فرزندپروری مثبت بر ارتباط مادران با کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم

دوره 12، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 43-58
سعید حسن زاده؛ علی مساح

3.

اثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی

دوره 10، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 25-48
نیره زمانی؛ محسن شکوهی یکتا؛ سعید حسن زاده؛ باقر غباری بناب؛ علی اصغر کاکوجویباری

4.

اثربخشی برنامۀ ارتقای دانش، نگرش و عملکرد با رویکرد مثبت‌نگری به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی بر تعامل والد-کودک، استرس فرزندپروری و خودکارآمدی

دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 73-93
خدیجه قندیانی آرانی؛ سعید حسن زاده؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ محمدپارسا عزیزی

5.

بررسی نقش واسطه ای گفتار با خود در مدل مفهومی رابطه رشد زبان و دلبستگی ایمن با خودتنظیمی رفتاری

دوره 8، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 37-50
سعید حسن زاده؛ کورش امرایی

6.

تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر رابطه خانواده با کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم

دوره 11، شماره 3، آذر 1399، صفحه 37-54
فرشته جوادی؛ سعید حسن زاده؛ غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده

7.

تأثیر برنامه درمانی مبتنی بر تعامل والد کودک (PCIT) بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم

دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 91-116
فرشته جوادی؛ سعید حسن زاده؛ غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده

8.

تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی به خانواده کودکان ناشنوا: اثر بخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان ناشنوای کاشت حلزون شده

دوره 10، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 63-72
سعید حسن زاده؛ کورش امرایی

9.

قابلیت تبیین زبان در نظریه ذهن کودکان با اختلال طیف اتیسم

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 69-77
کیانا تقی خان؛ سعید حسن زاده؛ سهیلا خداوردیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب