1.

بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 35-56
امیرحسین امیرخانی؛ مهدیه امانی؛ محمد تاب؛ عطا ا... ارجمندی

2.

توسعۀ الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری (مطالعۀ موردی: بانک های خصوصی ایلام)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 601-622
ناهید علی زاده؛ اردشیر شیری؛ محمد تابان

3.

طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438
علی یاسینی؛ محمد عباسی نیکو؛ محمد تابان؛ یاسان اله پوراشرف


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب