1.

تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 49-65
لقمان فرشاد؛ علیرضا دربان آستانه؛ احمد پوراحمد

2.

شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌ها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 87-106
فاطمه محمدزاده لاریجانی؛ علیرضا دربان آستانه؛ محمدرضا رضوانی؛ سید حسن مطیعی لنگرودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب