1.

ارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 47-64
نیکناز کچوئی؛ حسین حاتمی نژاد؛ احمد پوراحمد؛ سید عباس رجایی

2.

ارزیابی نقش فناوری اطلاعات در ارتقای صنعت گردشگری جزیرۀ کیش

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 13-34
احمد پوراحمد؛ رحمت الله فرهودی؛ آیدا برادران نیا

3.

الگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 17-35
احد ابراهیم‌پور لنبران؛ کرامت اله زیاری؛ حسین حاتمی نژاد؛ احمد پوراحمد

4.

الگوی مناسب‌سازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 17-33
کرامت اله زیاری؛ احمد پوراحمد؛ حسین حاتمی نژاد؛ شهاب نارگانی

5.

اولویت‌بندی توسعه استان‌های کشور به لحاظ برخورداری از تأسیسات گردشگری بین‌راهی

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 109-127
احمد پوراحمد؛ عبداله شیخی؛ رزگار حمزه پور؛ خسرو رحمتی

6.

بررسی تأثیرات گردشگری شهری بر توسعة پایدار شهر با تأکید بر ادراک ساکنان (مطالعة موردی: شهر بانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1394، صفحه 253-273
احمد پوراحمد؛ رشید یوسفی؛ یاور علی نیا؛ نبی مرادپور

7.

تحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران)

دوره 5، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 135-159
احمد پوراحمد؛ کرامت اله زیاری؛ حسین حاتمی نژاد؛ حسن رضایی نیا

8.

تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 49-65
لقمان فرشاد؛ علیرضا دربان آستانه؛ احمد پوراحمد

9.

تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 مرداد 1402
محمد علی فیروزی؛ احمد پوراحمد؛ مهیار سجادیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب