1.

ارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 47-64
نیکناز کچوئی؛ حسین حاتمی نژاد؛ احمد پوراحمد؛ سید عباس رجایی

2.

ارزیابی نقش فناوری اطلاعات در ارتقای صنعت گردشگری جزیرۀ کیش

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 13-34
احمد پوراحمد؛ رحمت الله فرهودی؛ آیدا برادران نیا

3.

الگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 17-35
احد ابراهیم‌پور لنبران؛ کرامت اله زیاری؛ حسین حاتمی نژاد؛ احمد پوراحمد

4.

الگوی مناسب‌سازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 17-33
کرامت اله زیاری؛ احمد پوراحمد؛ حسین حاتمی نژاد؛ شهاب نارگانی

5.

اولویت‌بندی توسعه استان‌های کشور به لحاظ برخورداری از تأسیسات گردشگری بین‌راهی

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 109-127
احمد پوراحمد؛ عبداله شیخی؛ رزگار حمزه پور؛ خسرو رحمتی

6.

بررسی تأثیرات گردشگری شهری بر توسعة پایدار شهر با تأکید بر ادراک ساکنان (مطالعة موردی: شهر بانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1394، صفحه 253-273
احمد پوراحمد؛ رشید یوسفی؛ یاور علی نیا؛ نبی مرادپور

7.

تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402
محمد علی فیروزی؛ احمد پوراحمد؛ مهیار سجادیان

8.

تحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران)

دوره 5، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 135-159
احمد پوراحمد؛ کرامت اله زیاری؛ حسین حاتمی نژاد؛ حسن رضایی نیا

9.

تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 49-65
لقمان فرشاد؛ علیرضا دربان آستانه؛ احمد پوراحمد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب