1.

طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی)

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 221-240
نادر بهاری؛ هاشم آقازاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ شهرام صدقی

2.

طراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 21-40
طهمورث حسنقلی پور؛ محمود بهمنی؛ محمد جواد ایروانی؛ هاشم آقازاده؛ مرتضی انوشه

3.

نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک

دوره 15، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 80-61
هاشم آقازاده؛ نکیسا رضایی؛ محمد پیری زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب