1.

اثربخشی ابزارهای مختلف مصاحبه با شاهد عینی صحنۀ جرم در تحکیم حافظه برای دسترسی‌های بلندمدت

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 23-46
احمد شاهواروقی؛ هادی بهرامی احسان؛ جواد حاتمی؛ محمدعلی شاهواروقی؛ آرش منجم؛ روی ام. پائولو

2.

بررسی رابطۀ عوامل روان‌شناختی (افسردگی، ویژگی‌های شخصیتی، حمایت عاطفی) با عملکرد حافظۀ رویدادی و معنایی در سالمندی: نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 17-36
عطیه سادات متقی قمصری؛ جواد حاتمی؛ هادی بهرامی احسان؛ مسعود لواسانی

3.

تعیین اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجمه‌ای همراه با آموزش خواندن بر حافظۀ فعال و عملکرد خواندن کودکان نارساخوان: شواهدی از پتانسیل‌های وابسته به رویداد

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 59-81
متین قنبرزاده؛ رضا رستمی؛ جواد حاتمی

4.

مقایسه عملکرد حافظه فعال در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های ویژه یادگیری یک‌زبانه و دوزبانه

دوره 11، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 165-179
حمزه محمدی؛ جواد حاتمی؛ رضا کرمی نوری؛ جمیل منصوری؛ داود مفاخری؛ هانیه خادمی

5.

مقایسۀ عملکرد حافظۀ معنایی در کودکان دارای ناتوانی‌های ویژۀ یادگیری یک‌زبانه و دوزبانه

دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 261-274
حمزه محمدی؛ جواد حاتمی؛ جمیل منصوری؛ داود مفاخری؛ سروش رنجبر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب