1.

ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل‌مسئله برای آموزش سازمانی و نقد دوره‌‌های آموزشی موجود براساس آن

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 209-245
مرضیه عبدالوهابی؛ کمال درانی؛ سعید صفایی موحد؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ کیوان صالحی

2.

بازنمایی تجربه‌ زیسته آموزگاران از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش‌ پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 169-191
کیوان صالحی؛ راضیه شفائی

3.

بازنمایی نشانگا‌ن روان‌شناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران

دوره 10، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 111-140
آزاده فدوی رودسری؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ علی مقدم زاده؛ محمد جوادی پور

4.

بررسی رابطۀ دلبستگی و تجربۀ بدرفتاری‌های دوران کودکی با نشانگرهای التهابی در بزرگسالی از منظر سایکونوروایمونولوژی: یک مطالعۀ فراتحلیل

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 157-169
هانیه زراعت کار؛ محمدعلی بشارت؛ رضا رستمی؛ کیوان صالحی؛ عبدالرحمان رستمیان

5.

بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 35-49
مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی مقدم

6.

تأثیر بازی‌های گروهی بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پسر پایۀ سوم ابتدایی

دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 163-181
صبا صفریان؛ کیوان صالحی؛ مرضیه دهقانی

7.

تاثیر آموزش مسئله محور بر مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم

دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 39-56
زهرا کریمیان؛ کیوان صالحی؛ رضا نجارنیافیروزجاه؛ علی مقدم زاده

8.

تهیه و رواسازی برنامه پایش ازدواج

دوره 11، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 121-141
فهیمه باهنر؛ حسین کشاورز افشار؛ کیوان صالحی

9.

ساخت و رواسازی آزمون تفکر انتقادی: کاربرد نظریه سؤال-پاسخ

دوره 7، شماره 4، بهمن 1395، صفحه 219-231
حسن تقیان؛ علی مقدم زاده؛ کیوان صالحی

10.

طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش های فنی و حرفه ای

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 145-165
رضاعلی طرخان؛ رضوان حکیم زاده؛ مرضیه دهقانی؛ کیوان صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب