1.

بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276
علی محمدی؛ سیدمسلم علوی؛ الهه پورموردینی

2.

بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502
ابوالقاسم ابراهیمی؛ سیدمسلم علوی؛ الهه پورموردینی

3.

شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854
سیدمسلم علوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ الهه پورموردینی؛ نازنین مسعودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب