1.

تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فین‌تک‌ها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 800-832
مرتضی سلطانی؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی

2.

طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه‌های خرده‌فروشی با ویژگی‌های محصول

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 66-87
حمیدرضا نژادعلی لفمجانی؛ حمیدرضا ایرانی؛ تورج کریمی؛ مرتضی سلطانی

3.

فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348
مریم خلیلی مقدم؛ مرتضی سلطانی؛ حمید رضا یزدانی؛ حسین خنیفر

4.

گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354
مرتضی سلطانی؛ بهزاد محمدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب