1.

سنخ شناسی دیدگاه‌های سرمایه‌گذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایه‌گذاری در ایران

دوره 13، شماره 3، آذر 1399، صفحه 321-340
وحید چیذری؛ ایوب محمدیان؛ مریم خلیلی عراقی؛ حمیده رشادت‌جو

2.

مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک

دوره 16، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 82-115
شکوه سادات علیزاده مقدم؛ اسدالله کرد نائیج؛ سید حمید خدادادحسینی؛ ایوب محمدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب