1.

ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 441-457
حسین خنیفر؛ آصف کریمی؛ علی زین ساز؛ علی مبینی دهکردی

2.

الزامات پژوهش علمی در حوزه علوم انسانی

دوره 16، شماره 3، آذر 1402، صفحه 1-3
علی مبینی دهکردی

3.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 711-729
علی مبینی دهکردی؛ علیرضا نانکلی؛ محمدجواد جامه بزرگی

4.

تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روش‌شناسی پژوهش‌های منتشرشده در مجله‌های برتر حوزه‌ی فرصت‌های کارآفرینانه

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 641-660
جمال صوفیه؛ غلامحسین حسینی نیا؛ علی مبینی دهکردی

5.

مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی

دوره 11، شماره 3، مهر 1397، صفحه 541-560
محمد رضا میگون پوری؛ ابوالقاسم عربیون؛ محمد مهدی پوربصیر؛ علی مبینی دهکردی

6.

مفهوم‌پردازی "کنش کارآفرینانه"

دوره 12، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 241-260
ابوالقاسم عربیون؛ علی مبینی دهکردی؛ نیلوفر سلاجقه

7.

نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 41-60
محمد علی بحرینی؛ علی مبینی دهکردی؛ محمد رضا میگون پوری

8.

نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی

دوره 16، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 1-28
محبوبه وهابی ابیانه؛ علی مبینی دهکردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب