1.

بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518
میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ علی ادبی فیروزجایی؛ نوید خانجانزاده کاکرودی؛ سهیل نجات

2.

ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566
میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ مریم فضل اله تبار لداری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب