1.

اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آن‌ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران

دوره 7، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 37-50
یزدان شیرمحمدی؛ ُسید اسحاق جلالیان؛ سمانه منصوری

2.

ارزیابی عناصر مؤثر بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 61-77
میر نجف موسوی؛ فاطمه سادات کهکی؛ اسحاق جلالیان

3.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان

دوره 5، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 73-86
سید اسحاق جلالیان

4.

تحلیل مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلان‌شهر شیراز

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 1-21
سید اسحاق جلالیان؛ پریسا بیکی

5.

تدوین سناریوهای عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از سناریو ویزارد

دوره 4، شماره 3، آبان 1396، صفحه 49-62
میر نجف موسوی؛ اسحاق جلالیان؛ فاطمه سادات کهکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب