1.

اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 997-1014
درسا نظری؛ محمد حامی؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ نادر شاکری

2.

ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 35-19
فهیمه محمدحسن؛ حبیب هنری؛ ابوالفضل فراهانی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

3.

تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 36-20
فاطمه اصغری؛ علی محمد صفانیا؛ حبیب هنری؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ حسین پورسلطانی زرندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب