1.

بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 93-113
محمدمهدی پورسعید؛ سعید ده یادگاری؛ ریحانه خسروپور؛ محبوبه برزگرپور

2.

بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان

دوره 7، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 97-112
محمدمهدی پورسعید؛ محبوبه برزگرپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب