1.

عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501
محمدمهدی پورسعید؛ فرزانه شجاعی؛ علی اکبر نیک نفس

2.

عوامل موثر بر برندسازی شخصی موزیسین های فعال با رویکرد داده کاوی (مورد مطالعه :شبکه اجتماعی اینستاگرام)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1402
محمدمهدی پورسعید؛ محمد علی رحمانی کوهبنانی؛ سعید ده یادگاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب