1.

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر شیوه آموزشی پسامتد با روش تحلیل سلسله مراتبی) ( AHP )مورد مطالعه مدرسان مدارس دولتی }

دوره 11، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 47-66
یلدا هومن؛ رضا رضوانی؛ شهرام افراز

2.

میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان

دوره 9، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 1105-1130
آذر باقری مسعودزاده؛ علی اصغر رستمی ابوسعیدی؛ شهرام افراز

3.

نقش هوش چندگانه در هویت فرهنگی و پیشرفت زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-18
شراره ابراهیمی؛ شهرام افراز؛ فضل‌الله صمیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب