1.

تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 129-142
مینا جهاندیده تپراقلو؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگر نژاد نوری

2.

تحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 49-66
حبیب ابراهیم پور؛ سلمان فیضی زنگیر؛ بهنام کریمی؛ مینا جهاندیده تپراقلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب