تعداد نشریات | 158 |
تعداد شمارهها | 6,228 |
تعداد مقالات | 67,740 |
تعداد مشاهده مقاله | 115,071,606 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 89,800,901 |
1. | بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت | |
دوره 35، شماره 1، تیر 1384 | ||
معصومه صمدی؛ محمد مزیدی | ||
2. | بررسی خود تنظیمی یادگیری دانشآموزان و والدین: مطالعه نقش جنسیت و عملکرد تحصیلی | |
دوره 34، شماره 1، تیر 1383 | ||
معصومه صمدی | ||