1.

Identifying and Studying the Factors Affecting E-loyalty of Pioneer Banking Services Users (Private and Governmental Banking)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 251-266
Ali Asghar Sadeghi Moghadam؛ Mohammad Norozi؛ Javad Jamshidpur؛ Ali Asghar Anvary Rostami

2.

Investigating the Factors Affecting Electronic Loyalty of Bank Tejarat Customers in Tehran

دوره 5، شماره 2، آبان 2013، صفحه 23-36
saleh Jouyandeh Abkenar؛ Peidaie Peidaie؛ Aslizadeh Aslizadeh

3.

The Effect of News Websites’ Design Quality on E- loyalty and Electronic Word of Mouth (e-wom) (Case Study: Allameh Tabatabaee University, Tehran)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 285-306
Mohammad Reza Karimi Alavijeh؛ Sheida Ahmadi

4.

بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300
هادی تیموری؛ مریم گودرزوند چگینی؛ حامد غائیبی سدهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب