1.

Investigating the Impact of Information Quality on Relationship Marketing with Mediating Role of Salespeople’ Relational Competency: Survey about Iranian ISP

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 61-80
Elmira Salari؛ Hamid Reza Yazdani؛ Abouzar Arab Sorkhi

2.

Investigating the Impact of Virtual Communities on Furtherance of Customers’ Buying Behavior

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 435-454
Mohammad Fathian؛ Mohammad Hosseini

3.

Perspectives of Big Data Quality in Smart Service Ecosystems (Quality of Design and Quality of Conformance)

دوره 10، شماره 4، 2018، صفحه 72-83
Markus Helfert؛ Mouzhi Ge

4.

The Impact of Accounting Information System on User Satisfaction: Empirical Studies on Local Government Bank

دوره 12، شماره 1، 2020، صفحه 94-111
Iskandar Muda؛ Hasibuan Asrina Waty؛ Erlina Roesli؛ Tengku Erry Nuradi

5.

اولویت‌گذاری ابعاد کیفیت دانش در سازمان‌های داده‌محور (مورد مطالعه: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران)

دوره 56، شماره 4، دی 1401، صفحه 89-104
فاطمه الماسیان؛ محمدجواد ارشادی؛ محمدرضا نباتچیان

6.

تأثیر کیفیت حسابرسی بر بازده آتی سهام شرکت های پذیرفته‎شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 20، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 1-20
محمدرمضان احمدی؛ کامران جمالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب