1.

Investigating the Empirical Effect of ABC Stages on the Performance of Companies

دوره 10، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 175-205
YI Fei Zhang؛ Mohammad Namazi؛ Che Ruhana Isa

2.

اثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسب‌وکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد

دوره 9، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 337-356
زهره محمدزاده؛ سعید مرتضوی؛ یعقوب مهارتی

3.

بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164
یاسر سیف؛ محمدرضا محمدزمانی؛ یاسر شجاعی؛ رضا مقدم

4.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 705-721
بابک ضیاء؛ محمد مهدی طوطی فر طهران پور

5.

تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762
ایمان حکیمی

6.

تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-19
مهدی اقبال مجد؛ علی صفری؛ علی شائمی برزکی

7.

تأثیر ناهمگونی تیم‌ های کارآفرینانه بر عملکرد کسب‌وکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش تعدیل گر رهبری مشارکتی

دوره 15، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 121-140
کامبیز طالبی؛ جهانگیر ید اللهی فارسی؛ الهام هادی زاده

8.

تاثیر نحوه راه اندازی کسب وکار بر میزان توفیق کار آفرینان ایرانی

دوره 18، شماره 1، فروردین 1384
سید علیرضا فیض بخش بازرگان

9.

نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل

دوره 15، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 343-360
زهرا محمدی نژاد؛ قاسم بخشنده

10.

نقش رهبری تحول‌گرا بر عملکرد تجاری: مطالعه‌ای در شرگت گاز استان تهران

دوره 5، شماره 13، اردیبهشت 1392، صفحه 111-128
شمس‌السادات زاهدی؛ حبیب ابراهیم‌پور؛ حسن خلیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب