1.

Factors Influencing Young Entrepreneurial Aspirant’s Insight Towards Sustainable Entrepreneurship

دوره 10، شماره 2، تیر 2017، صفحه 435-466
Gyaneshwar Singh Kushwaha؛ Nagendra Kumar Sharma

2.

ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576
سید نجم الدین موسوی

3.

بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586
فریبرز رحیم نیا؛ یاسمن نوروزی نیک؛ افسانه یوسف پور

4.

بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف‌کنندگان

دوره 9، شماره 24، دی 1390، صفحه 83-102
محمد حقیقی؛ مریم خلیل

5.

تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت)

دوره 2، شماره 2، مهر 1389
محمد رحیم رمضانیان؛ رضا اسماعیل پور؛ هدیه تندکار

6.

تأثیر سبزشویی ادراک‌شده بر دستیابی به اهداف بازاریابی سبز (مورد مطالعه: اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان اصفهان)

دوره 49، شماره 3، آذر 1402، صفحه 279-296
مهناز دوستی ایرانی؛ مهدی باصولی؛ میر محمد اسعدی

7.

طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزش‌های زمستانی

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 19-1
مهشید حاجی حیدری؛ سید نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی

8.

مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849
مجتبی خلیفه؛ عباس عباسی؛ معین کاظمی؛ مهدی سمیع زاده

9.

نقدی بر فلسفه های بازاریابی

دوره 16، شماره 1، تیر 1382
دکتر محمد سعید تسلیمی؛ هاشم آقازاده؛ محمد اسفیدانی؛ مسعود کرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب