1.

ارائۀ یک رویکرد تلفیقی از مدل کانو و طراحی آزمایش‎های تاگوچی بر اساس مهندسی کانسی به‎منظور طراحی محصول مطابق با نیازهای مشتری در صنعت خودرو

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 317-336
آرش شاهین؛ حسین واعظ شهرستانی؛ الهام باقری ایرج

2.

استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکت های صنعتی

دوره 56، شماره 0، فروردین 1381
دکتر محمد رضا مهرگان؛ مهرداد قاسمی

3.

بررسی رضایتمندی شهروندان از عملکرد خدماتی شهرداری با استفاده از مدل کانو (مطالعۀ موردی: شهر مینودشت)

دوره 4، شماره 4، دی 1395، صفحه 635-652
یاشار ذکی؛ حسین اسماعیل‌پور؛ علیرضا براتی

4.

تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 1-16
علی رحیمی؛ محمدرضا رضایی

5.

تعیین و طبقه‌بندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدل‌سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران)

دوره 5، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 161-179
صدیقه کیانی سلمی؛ محسن شاطریان؛ علی مهرابی

6.

رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 139-151
علی رضا صادقی؛ محمد امین دهقانی؛ مسعود دادگر

7.

سنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهج‌البلاغه تهران)

دوره 5، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 121-134
اسماعیل نصیری هنده خاله؛ نسرین گنجی

8.

سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 489-514
مهرعلی همتی نژاد؛ سپیده شبانی؛ زهرا تسلیمی

9.

طراحی محصول با نگرش کاربرمحور به مدل کانو و روش رگرسیونی (مطالعۀ موردی: خودکار تحریری)

دوره 20، شماره 4، دی 1394، صفحه 85-95
پروین عبداللهی؛ نرگس النچری

10.

کاربرد مدل کانو در طراحی و توسعه ی محصولات جدید

دوره 17، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 59-66
ناصر کلینی ممقانی؛ پریسا ایزدپناه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب