1.

بررسی تأثیر کلاس درس معکوس بر پیشرفت خواندن و خودکارآمدی زبان‌آموزان

دوره 11، شماره 3، آبان 1400، صفحه 435-452
جلیل فتحی؛ سید جمال بارخدا

2.

بررسی تاثیر ارسال و دریافت تکالیف درک مطلبی دانش آموزان پیش دانشگاهی ایرانی با استفاده از رایانامه بر میزان انگیزه و توانایی آن‌ها در مهارت درک مطلب انگلیسی

دوره 6، شماره 2، مهر 1395، صفحه 477-500
محمد جواد حجازی؛ حسن علیزاده

3.

بررسی تاثیر مقایسه ای داستان گویی و بازنویسی متن بر درک اصطلاحات زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی

دوره 8، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 301-318
فیهمه حمید زاده؛ زهره محمدی زنوزق

4.

تأثیر آگاهی از ساختار متن بر درک مطلب و یادآوری مکتوب متون استدلالی در فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

دوره 13، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 563-578
مهدی قاسمی نژاد بهرام آبادی؛ فرخ لقا حیدری

5.

تأثیر تمرین از راه شنوایی بر مهارت های کلی زبان

دوره 7، شماره 12، فروردین 1381
اقدس دستغیب

6.

تمرین حساسیت دستور زبان و درک مطلب: شواهدی از زبان آموزان ایرانی ESP (زبان انگلیسی برای اهداف ویژه) در مقطع کارشناسی

دوره 13، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 93-108
نرگس نوری؛ رامین رحیمی؛ داود مشهدی حیدر

7.

درک مطلبِ کودکان 12-8 سال از متون ادبی کهن

دوره 3، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 133-152
مصطفی موسوی؛ مونا سیفی

8.

مقایسة آموزش زبان با استفاده از نقشة مفهومی فردی و مشارکتی با شیوة سنتی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 57-75
احمد خامسان؛ زهرا برادران خاکسار

9.

نمادهای متنی نوع متن و درک مطلب

دوره 12، شماره 41، اسفند 1386
سیدمحمد علوی؛ اسماعیل عبدالله‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب