1.

A New Approach to Customer Segmentation in the Fixed-line Telecom Using RFM Model

دوره 48، شماره 1، تیر 2014، صفحه 23-36
F. Isvand؛ M. Hosseini

2.

Mining customer dynamics in designing customer segmentation using data mining techniques

دوره 6، شماره 1، تیر 2014، صفحه 1-30
lham Akhondzadeh-Noughabi؛ Amir Albadvi؛ Mohammad Aghdasi

3.

اولویت‌بندی عوامل کلیدی در پیاده‌سازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 493-512
ابوالقاسم عربیون؛ غلامحسین عبد الله زاده؛ محمد شریف شریف زاده؛ بهرام رضا امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب