1.

اثربخشی پروتکل یکپارچة درمان فراتشخیصی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان مضطرب و خودکارآمدی مادران آن‌ها

دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 225-241
زهرا علوی؛ سوگند قاسم زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ مسعود لواسانی؛ سمیرا وکیلی

2.

اثر مداخلۀ فراهم‌سازی حرکتی محیط بر رشد اجتماعی نوپایان

دوره 8، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 193-207
آسیه ذوقی؛ معصومه شجاعی؛ عبدالله قاسمی

3.

تأثیر آموزش مهارت‌های روانی اجتماعی بر مدیریت استرس شغلی و روان‌شناختی رانندگان اتوبوس

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 101-114

4.

مقایسه‌ی دیدگاه‌های مدرسان شاغل در ایران و ژاپن در اجرای «گروه‌بندی» در کلاس‌های درس زبان انگلیسی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 233-259
ملیحه بیدی؛ مرجان وثوقی؛ نعمت اله شموسی

5.

مقایسۀ اثربخشی روش‌های تدریس سنتی و تلفیقی تربیت بدنی بر یادگیری درس علوم تجربی و توسعۀ مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر پایۀ دوم مقطع راهنمایی

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 217-230
سید امیراحمد مظفری؛ لیلا صباغیان‌راد؛ حجت حاتمی

6.

نقش میانجی ادراک اجتماعی در ارتباط بین تعامل مادر-کودک و مهارت‌های اجتماعی کودک از نظر مادران دارای کودک پیش‌دبستانی

دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 173-186
یاسر رضاپور میرصالح؛ فهیمه کوهستانی؛ ندا عرفان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب