1.

What Motivates Tourists to Get Involved in Cyberspace? A Comparative Look at Two Countries

دوره 15، شماره 3، مهر 2022، صفحه 515-530
Alaleh Dadvari؛ Massoud Moslehpour؛ Ting-Ying Yang؛ Martha Viridiana Pérez Vega

2.

بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 201-218
حمید ایزدی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور

3.

تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 41-64
حسین جلیلیان؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ امید محمودیان

4.

مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318
امیر خانلری؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ علی مشایخ نیا

5.

مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352
مهران رضوانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ کیاندخت کیایی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب