1.

Social Media Marketing to Enhance Customer Equity on Fashion Apparel Brand among University Students

دوره 13، شماره 2، 2021، صفحه 75-92
Noorshella Che Nawi؛ Noor Hasmini Abd Ghani؛ Azwan Abdullah؛ Bahaaeddin Alareeni؛ Nurul Shuhada Deraman؛ Md Zaki Muhamad Hasan؛ Solomon Gbene Zaato

2.

ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
شهراد پدیدار؛ محمد حقیقی؛ طهمورث حسنقلی پور

3.

بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782
هاشم آقازاده؛ امیر خانلری؛ هاله اکبرپور

4.

پیدایی فلسفة کنفسیوسی در کسب‌وکارهای ایرانی؛ پیامدها و قضاوت‌های فرهنگی

دوره 17، شماره 3، مهر 1398، صفحه 359-375
سامان شیخ اسماعیلی؛ سنا حزباوی

5.

تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72
علی دیواندری؛ امیر حسین داودیان؛ محسن نظری؛ عزیز الله معماریانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب