1.

The Performance of Active Businesses in an Emerging Economy: The Role of Entrepreneurial Approach, Strategic Flexibility, and Business Model Innovation

دوره 16، شماره 3، مهر 2023، صفحه 769-789
Mohsen Akbari؛ Shahrokh Beigi

2.

ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی

دوره 10، شماره 3، آذر 1396، صفحه 417-436
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ الهه بیاتی

3.

ارائه مدل ویژگی‌ شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی

دوره 15، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 60-41
زهرا امینی روشن؛ جواد غلامیان؛ احمد محمودی؛ بهادر عزیزی

4.

تحلیل سازوکارهای تأمین مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

دوره 7، شماره 3، آبان 1393، صفحه 467-486
آصف کریمی؛ شهریار بوذرجمهری

5.

شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها

دوره 10، شماره 3، آذر 1396، صفحه 457-475
شیما فرخ؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

6.

شناسایی شایستگی‌های بازدارندة پایداری کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای فعال در صنایع غذایی)

دوره 11، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 281-300
الهام تاکی؛ مرتضی رضایی زاده؛ هادی نوتاش

7.

طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب

دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439
بهروز عطاریان؛ نادر سیدامیری؛ محسن نظری؛ عزت‌اله عباسیان

8.

نقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 195-214
وحید قیصری؛ کامبیز طالبی؛ نرگس ایمانی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب