1.

A model of Measure Customer Knowledge Absorptive Capacity: A Food Industry Survey

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 529-550
Manouchehr Ansari؛ Mohammad Mirkazemi Mood؛ Hossein Rahmany Youshanlouei؛ Ali Ghasemi

2.

توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316
فرحناز رحمانی میبدی؛ حبیب زارع احمدآبادی

3.

نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 41-60
محمد علی بحرینی؛ علی مبینی دهکردی؛ محمد رضا میگون پوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب