1.

Conceptualizing and examining the critical success factors for implementing Islamic banking system towards banking sector of Iran: A mixed method approach

دوره 8، شماره 3، پاییز 2015، صفحه 421-452
Seyed Reza Seyed-Javadin؛ Reza Raei؛ Mohammad Javad Iravani؛ Mohammad Safari

2.

تجزیه‌وتحلیل انگیزه‌های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تأکید بر فعالان ورزش زورخانه‌ای: رویکرد ترکیبی

دوره 10، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 703-722
عظیم زارعی؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری

3.

طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه استراتژیک در صنعت ساختمان با رویکرد آمیخته

دوره 12، شماره 1، بهار 1398، صفحه 121-140
شهرام کوسه غراوی؛ سعید صفاریان همدانی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.