1.

Conceptualizing and examining the critical success factors for implementing Islamic banking system towards banking sector of Iran: A mixed method approach

دوره 8، شماره 3، مهر 2015، صفحه 421-452
Seyed Reza Seyed-Javadin؛ Reza Raei؛ Mohammad Javad Iravani؛ Mohammad Safari

2.

ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716
سید مهران تقوی؛ مهدی کریمی زند؛ وحید رضا میرابی

3.

تاب‌آوری سازمانی شرکت‌های مخابرات در زمینۀ مخاطرات کووید 19

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 151-167
زهره مهاجری؛ مهرداد حسینی شکیب؛ عباس خمسه

4.

تجزیه‌وتحلیل انگیزه‌های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تأکید بر فعالان ورزش زورخانه‌ای: رویکرد ترکیبی

دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 703-722
عظیم زارعی؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری

5.

رویکردهای کمّی، کیفی و آمیخته (ترکیبی) در علوم محیط‌ زیست با تأکید بر میان رشته گرایی

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 23-29
مهدی کرمی

6.

طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه استراتژیک در صنعت ساختمان با رویکرد آمیخته

دوره 12، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 121-140
شهرام کوسه غراوی؛ سعید صفاریان همدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب