1.

بررسی تأثیر برندسازی کارفرما بر جذب استعدادها در بانک رفاه

دوره 13، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 207-227
قاسم برغمدی؛ آرین قلی پور

2.

بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت)

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228
محسن علیزاده ثانی؛ سهیل نجات

3.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر)

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746
زهرا حاجی زاده؛ ابراهیم رجب پور؛ حیدر احمدی؛ مجید اسماعیل پور

4.

شناسایی، اعتباریابی و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت‌های برند کارفرما (مورد مطالعه: جویندگان کار در شهر قم)

دوره 14، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 301-321
علی حمیدی زاده؛ جبار باباشاهی؛ منصوره محمدنژاد فدردی

5.

طراحی مدل عوامل مؤثر بر نگه‌داشت سرمایة انسانی مبتنی بر برند کارفرما با استفاده از روش مدل‏یابی ساختاری‌ـ تفسیری (مورد مطالعه: شرکت بیمة البرز)

دوره 19، شماره 3، مهر 1400، صفحه 551-575
رضا احسانی؛ سامره شجاعی؛ روح الله سمیعی؛ سید محمد زرگر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب