1.

Assessing and Quantitative Evaluating the Locations of Schools Based on Multiple Environmental Criteria (Case Study: Zone 4 of District 5, Tehran)

دوره 6، شماره 1، شهریور 2022
Ehsan Najafi؛ Farhad Hosseinali؛ Alireza Sharifi؛ Shilan Felegari

2.

آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 635-654
محمد عزیزی؛ نگار مختاری

3.

بازنمایی تجربه‌ زیسته آموزگاران از مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش‌ پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 169-191
کیوان صالحی؛ راضیه شفائی

4.

بررسی میزان توجه به ورزش و آموزش المپیک در کتب درسی دوره ابتدایی مدارس

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 65-84
کریم زهره وندیان؛ نصرا... سجادی؛ اسفندیار خسروی زاده؛ فرشته ابراهیمی

5.

تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 593-612
زهرا آراستی؛ سمیرا قدوسی؛ افسانه باقری

6.

تأثیر بازی‌های کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانش‌‌آموزان دختر دبستانی

دوره 7، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 187-201
مریم پروین؛ احمدرضا موحدی؛ سالار فرامرزی

7.

واکاوی مقوله‌های آموزش چندفرهنگی در کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دورۀ آموزش ابتدایی ایران

دوره 25، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 383-429
علیرضا صادقی؛ فاطمه هواس بیگی؛ حسن ملکی؛ مصطفی قادری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب