1.

Intra/Inter communications in Social Network and Intermediary of the Media Influencers

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 1-24
Ebrahim Mohseni Ahooei؛ Saied Reza Ameli

2.

Presenting a New Method for Link Prediction in Social Networks

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 475-486
Azam Keypour؛ Morteza Barari؛ Hossein Shirazi

3.

Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 875-898
Hashem Aghazade؛ Mohammad Yousefi Akhijahani

4.

The RFMRv Model for Customer Segmentation Based on the Referral Value

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 455-473
Shokooh Mirfakhraei؛ Neda Abdolvand؛ Saeedeh Rajaei Harandi

5.

The Role of Opinion Leaders in Marketing Based On Social Networks: A Literature Review and Analysis (Technical note)

دوره 46، شماره 1، تیر 2012، صفحه 27-38
N. Jafari Momtaz؛ Abdollah Aghaie

6.

آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 315-338
اسماعیل سعدی پور

7.

آسیب‌شناسی تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر روابط خانوادگی زوجین (شهر تهران سال 1395)

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 69-90
زهرا پیرجلیلی؛ سید محمد صادق مهدوی؛ مصطفی ازکیا

8.

اثرات مهاجرت فرزندان بر حمایت اجتماعی والدین سالمند روستایی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 29-53
حسین ضرغامی؛ حسین محمودیان

9.

ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران)

دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

10.

ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی

دوره 5، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 53-69
ابوالفضل مشکینی؛ سمیه علیپور؛ مریم حاجی زاده

11.

بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894
محمد یوسفی؛ مصطفی قاضی‌زاده

12.

بررسی رابطة سرمایة اجتماعی و بدبینی اجتماعی بین شهروندان شهر یزد

دوره 7، شماره 4، دی 1399، صفحه 535-561
سیدعلیرضا افشانی؛ شیوا کبریایی

13.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب

دوره 2، شماره 1، خرداد 1388، صفحه 103-122
محمود صارمی؛ محمدکاظم علیزاده ثانی

14.

پیش بینی اعتیاد به شبکه های اجتماعی براساس احساس تنهایی و عزت نفس در دانشجویان دختر

دوره 8، شماره 2، تیر 1395، صفحه 193-204
عبدازهرا نعامی؛ شهرام نوری ثمرین

15.

تأثیر سرمایه اجتماعی بر فرایند اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان خواف

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 159-190
علی اکبر عنابستانی

16.

تحلیل شبکه و سرمایۀ اجتماعی درون گروهی در مدیریت مشارکتی منابع آب (مطالعۀ موردی: روستای صدرآباد، حوزۀ آبخیز ندوشن یزد)

دوره 72، شماره 3، آذر 1398، صفحه 739-753
حسین سروی صدرآباد؛ ایمان اسلامی

17.

تحلیل شبکۀ دست اندرکاران سازمانی در راستای ارتقاء تاب‌آوری در مواجه با تغییر اقلیم (مورد مطالعه: حوزۀ آبخیز قزل‌اوزن)

دوره 73، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 725-740
محمد چیذری؛ سیده سمیه بطحائی؛ حسن صدیقی؛ امیر علم بیگی

18.

چالش ها و فرصت های فیس بوک در بازتاب جهانی انقلاب اسلامی با تأکید بر سرمایه اجتماعی پاتنام

دوره 45، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 23-39
سید مهدی ساداتی نژاد؛ سید محمد حسین اکرمیان

19.

چگونگی تغییر نقش شبکه‌های اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات

دوره 6، شماره 4، دی 1392، صفحه 1-19
زهرا آراستی؛ الناز طرزمنی

20.

رابطۀ سرمایۀ اجتماعی و رضایت‌مندی از مهاجرت درشهرستان بهارستان

دوره 4، شماره 4، دی 1394، صفحه 663-684
حسین محمودیان؛ سعید مقدس

21.

سرمایه اجتماعی شبکه و جنسیت: بررسی ویژگی‏های ساختی، تعاملی و کارکردی شبکه اجتماعی زنان و مردان در تهران

دوره 30، شماره 0، اردیبهشت 1386
سوسن باستانی؛ مریم صالحی هیکویی

22.

سرمایۀ اجتماعی و رقابت‌پذیری در نظام بین‌الملل

دوره 45، شماره 3، مهر 1394، صفحه 721-740
محمد علی شیرخانی؛ محمود خلف رضایی

23.

شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 21-40
نگار خسروی؛ کامبیز طالبی؛ نرگس ایمانی پور؛ سید مجتبی سجادی

24.

طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران)

دوره 14، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 77-105
هادی خانیکی؛ زهره زندیه؛ علی اصغر کیا

25.

مفهوم سرمایه در نظریات کلاسیک و جدید با تأکید بر نظریه های سرمایه اجتماعی

دوره 26، شماره 26، دی 1384
غلامعباس توسلی؛ مرضیه موسوی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب