1.

The study of Relationship between Personality Attributes and Internet Consumer Behaviors in Iran

دوره 2، شماره 4، دی 2010
Mohammad Ali Babai؛ Pari Ahadi

2.

بررسی جامعه‌شناختی احساس محرومیت نسبی جوانان مناطق توسعه‌یافته و کمتر توسعه‌یافتۀ شهر تهران

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 101-120
سعیده امینی؛ نوید عزتی

3.

بررسی سلسله مراتب ارزشی دانشجویان و رابطه آن با گروه های مرجع

دوره 25، شماره 25، فروردین 1384
خدیجه سفیری؛ نیره شریفی

4.

تعیین تفاوت‌های جنسیتی در گرایش جوانان به گروه‌های مرجع (مطالعه‌ی موردی: شهر سنندج)

دوره 8، شماره 4، بهمن 1389
محمدرضا حمزه‌ای؛ عبدالحمید پاپ‌زن؛ محمدامین شریفی

5.

نقش گروه‌‌‌‌های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار ( مطالعه موردی :بورس اوراق بهادار اصفهان )

دوره 14، شماره 2، آذر 1386
مهدی ابزری؛ سعید صمدی؛ علی صفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب